IPTV Mate NL

Restitutiebeleid

Wij geloven 100% in onze producten. Elke dag doen wij ons best om jou blij te maken en een glimlach op je gezicht te toveren met onze service. We begrijpen echter dat het niet altijd voor iedereen eenvoudig is. Ben je niet tevreden met je aankoop, of ervaar je een probleem dat wij niet kunnen oplossen en waardoor het systeem onbruikbaar wordt, dan zijn wij bereid een terugbetaling aan te bieden.

Let op: Wij hebben geen onvoorwaardelijk restitutiebeleid. Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling moet je een geldige reden geven dat het probleem door ons abonnement wordt veroorzaakt. Je moet daarbij video of fotobewijs van het probleem aanleveren en meewerken zodat wij je kunnen helpen. In veel gevallen kunnen wij ook een vervangend abonnement aanbieden dat op je apparaat werkt.

Hoe vraag je een terugbetaling aan?

Stuur ons een e-mail met als onderwerp “Verzoek tot Terugbetaling” en vermeld je bestelnummer. Beschrijf in de e-mail de problemen die je ervaart en de reden voor je verzoek. In sommige gevallen kan bewijs gevraagd worden; wij zullen hierop reageren met bewijs van ons werk. Deze informatie-uitwisseling is bedoeld om ons standpunt en onze beslissing transparanter en gedetailleerder weer te geven.

Voorwaarden

  • Terugbetalingen kunnen alleen worden uitgegeven binnen 48 uur na de aankoopdatum. Na 48 uur kunnen er geen terugbetalingen meer worden verwerkt.

  • Het 1-maands abonnement geldt als proefperiode en is in geen enkel geval restitueerbaar.

  • Klanten die hun abonnement niet kunnen gebruiken omdat ze dit niet kunnen instellen op hun apparaat door apparaatbeperkingen, komen niet in aanmerking voor een terugbetaling.

  • Houd er rekening mee dat we geen terugbetalingen kunnen bieden wegens technische problemen, tenzij je ons voldoende gelegenheid geeft om deze adequaat te proberen op te lossen en je te helpen. Als wij het probleem niet binnen 48 uur kunnen oplossen, zullen wij een terugbetaling doen.

  • Indien je hebt betaald met creditcard, worden terugbetalingen meestal verwerkt binnen 20 tot 31 werkdagen. In sommige gevallen kan dit tot 90 dagen duren. Deze termijn wordt bepaald door de betaalproviders, niet door ons.

  • Wij verlenen alleen een volledige terugbetaling voor aankopen die minder dan 48 uur geleden zijn gedaan (met uitzondering van het 1-maands abonnement, dat nooit wordt terugbetaald). Alle andere verzoeken worden gedeeltelijk terugbetaald, afhankelijk van de gebruiksperiode van het abonnement. Het supportteam van IPTV Mate NL neemt in alle gevallen contact op met gebruikers bij terugbetalingen.

  • Wij bieden geen terugbetalingen voor ontbrekende adult zenders, aangezien deze niet op onze website worden geadverteerd.

Opmerking: Elke terugbetaling duurt gewoonlijk tussen 20 en 90 werkdagen. Het is niet aan ons om deze periode te verkorten. Onze betalingsverwerkers handelen de verzoeken af. Wij zullen ons best doen om iedere gebruiker onmiddellijk terug te betalen zodra het verzoek is ontvangen en de gebruikersgegevens zijn gecontroleerd.

Er worden geen (gedeeltelijke) terugbetalingen verstrekt als:

  • De klant niet in staat is zijn eigen box of systeem in te stellen wegens apparaatbeperkingen of incompatibiliteit.

  • Sommige zenders af en toe bevriezen, bufferen of zelden niet werken:
    Hoewel bijna al onze servers stabiel zijn, kan het gebeuren dat sommige zenders tijdelijk niet werken om uiteenlopende redenen. Dit is nooit permanent. Onze technici werken voortdurend aan oplossingen.

Deze problemen zijn meestal tijdelijk en kunnen worden veroorzaakt door:
– Schommelingen in de internetverbinding van de klant
– Problemen met de box/apps/installatie van de klant
– Storingen bij de internetprovider
– Het uitschakelen van een zender aan de serverkant
– De klant verandert van gedachten of wil zich terugtrekken/van server wisselen

Indien de klant zijn IPTV-abonnement gedurende meer dan 48 uur niet kan bekijken door een serverprobleem of een ander probleem dat door ons wordt veroorzaakt, zullen wij de volledige pakketprijs terugbetalen of de verloren tijd kosteloos aan het abonnement toevoegen, plus een extra bonus waarover we samen afspraken kunnen maken.

📩 Ons e-mailadres: support@iptvmate.nl